فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش نیاوران

فرش نیاوران یکی برند های فرش ماشینی در کاشان است که در حال حاضر به تولید فرش ماشینی مشغول است. شرکت های زیادی در آران و بیدگ و شهرستان کاشان به فعالیت در زمینه فرش ماشینی مشغول هستند و توانستند فرش های مختلفی را به بازار عرضه کنند مانند فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه و البته فرش مدرن تهران.

فرش نیاوران، فرش ارزان قیمت و فرش 1000 شانه کاشان از جمله فرش هایی است که در شهرک های صنعتی کاشان و اران و بیدگل با کیفیت عالی تولید می شود. در این شهرک ها فرش 12 متری با تراکم ها و نقشه های متعدد بافت می شود و همیشه سعی بر آن بوده که رضایت مشتری مد نظر باشد.

نمایندگی فرش کاشان در سراسر کشور به صورت فعال در خدمت مصرف کنندگان و خریداران فرش ماشینی می باشد تا هر آنچه شما عزیزان مد نظرتان باشد به شما ارائه شود. فرش نیاورن با اعطای نمایندگی فرش به فروشگاههای فرش ماشینی توانسته فرش ماشینی تولید شرکت خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

فرش ماشینی گرد و فرش مدرن تهران نیز از دیگر محصولات شرکت فرش ماشینی کاشان می باشد و بدین گونه کارخانه فرش ماشینی توانسته با تولید انواع مختلف فرش ماشینی پاسخ گوی سلیقه های مختلف شما عزیزان باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.