فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی 700 شانه

فرش ماشینی 700 شانه در کارخانه فرش ماشینی به تولید می رسد و برای تولید فرش ماشینی در شرکت های فرش ماشینی افراد خبره و بافندگان پرتلاش فعالیت دارند هر چند در سال های اخیر تولید فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه نیز انجام می شود اما کماکان فرش 700 شانه مشتریان خود را دارد.

فرش ماشینی 700 شانه در کارخانه فرش ماشینی کاشان در طرح و نقش بسیاری به تولید می رسد و هر روزه طرح های زیبایی به بازار عرضه می شود. در تولید فرش ماشینی از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود اما فرش ماشینی 700 شانه که از مواد اولیه مرغوبی تولید می شود مانند نخ اکرولیک هیت ست شده، فرش مرغوب و با کیفیت محسوب می شود.

در ایران تولید فرش ماشینی حرف اول را در جهان می زند و از زمان های خیلی دور بافت فرش در ایران انجام می شود. البته تولید فرش ماشینی زمان زیادی قدمت ندارد اما در تولید فرش ماشینی نیز ایران حرف اول را میزند و یکی از صادرات حرفه ای کشور ما فرش ماشینی می باشد.

شرکت فرش ماشینی کاشان تمام تلاش خود را در زمینه تولید فرش ماشینی انجام می دهد تا هر لحظه بیشتر از قبل بتواند جوابگوی تقاضای مردم باشد و در این زمینه از هیچ کاری دریغ نمی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.