فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش 9 متری

قیمت فرش 9 متری همیشه مسئله قابل تاملی برای خریداران و فروشگاه داران فرش ماشینی بوده است چرا که متراژ فرش نسبت به قیمت آن با هم همخوانی ندارد، بدین معنی که اگر چه متراژ فرش نسبت به فرش 12 متری مقداری متفاوت است اما قیمت آن زیاد مناسب نیست. یعنی اگر قیمت فرش 1000 شانه را در مبنای 12 متری با قیمت فرش 1000 شانه در مبنای 9 متری را با هم تناسب بگیریم و مساوی تناسب متراژ آنها قرار دهیم با هم همخوانی ندارد.

حالا سوال پیش می آید که چرا اینگونه است؟!

تولید کنندگان فرش ماشینی در جواب این سوال بسیار منطقی جواب می دهند و آن هم استفاده از مواد اولیه است. در تولید فرش 9 متری ماشینی خیلی بیشتر از متراژ فرش مواد اولیه مصرف می شود. در تولید فرش ماشینی 1000 شانه در مبنای 9 متری مقداری از مواد اولیه صرف بافت قسمتی می شود که تبدیل به فرش نمی شود اما به اصطلاح بافت برزنت را در بر میگیرد و همین باعث استفاده از مواد اولیه می شود.

جالب اینجاست که مصرف کنندگان فرش 9 متری کم نیستند و تقاضا در این زمینه بسیار بالاست چرا که اکثر مصرف کنندگان با خانه هایی با متراژ پایین داراری اتاق هایی با ابعاد کوچک هستند و نیاز به فرش 9 متری دارند.

قیمت فرش 9 متری همیشه جزء قیمت های مورد بحث در بازار فرش بوده و مصرف کنندگان عادی در این زمینه به دلیل اطلاعات ناکافی دچار این سوال هستند که چرا قیمت فرش 9 متری ماشینی اینگونه می باشد. امیدوارم در جواب این سوال عزیزان تونسته باشیم پاسخگو باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.