فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

از بین بردن لکه فرش

باز هم برای از بین بردن لکه فرش و لکه بری فرش برایتان مطالبی آماده کرده ایم. ما خود را مؤظف میدانیم برای شما عزیزانی که فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه ما را تهیه میکنید و مورد مصرف قرار می دهید اطلاع رسانی کنیم تا بتوانید با آرامش کامل از محصولات ما استفاده کنید.

از بین بردن لکه فرش

لکه های قدیمی: برای از بین بردن لکه فرش مخصوصا لکه های قدیمی کمی خمیر ریش روی لکه فرش می ریزیم، دستمال سفید مرطوبی را روی آن قسمت می کشیم و بعد با دستمال خشک آنرا تمیز می کنیم و در آخر روی آنرا پارچه تمیزی می اندازیم و جسم سنگینی را روی آن می گذاریم تا رطوبت فرش کاملا جذب پارچه شود. باید این کار را آنقدر تکرار کنیم تا رطوبت فرش کاملا از بین برود.

پاک کردن لکه های رنگی از روی فرش: برای از بین بردن لکه فرش مثل لکه چای و قهوه و آب میوه و امثال اینها باید اول تمام مایع ریخته شده را با دستمال جذب کنیم بعد محل لکه را کمی آب بریزیم و بعد دستمالی را آغشته به شامپو کنیم و به محل بکشیم و آنقدر تکرار کنیم تا لکه پاک شود. اگر کاملا پاک نشد می توانیم از آب و سرکه سفید نیز کمک بگیریم.

لکه مواد چرب: برای این کار ابتدا مواد را از روی فرش تا جایی که امکان داره برمیداریم و سپس روی آنرا حلال غیر چرب که زود خشک نمی شوند می ریزیم مثل سرکه سفیدو با دستمال آرام تمیز می کنیم . برای از بین بردن لکه فرش این کار باید تکرار شود. در آخر با دستمال مرطوب سرکه را نیز باید از فرش جذب کنیم.

انواع شربت و نوشابه: ابتدا تا جایی که امکان دارد با قاشق ماشیع را از روی فرش بر میداریم بعد پارچه ای را در محلول شامپو فرش و آب که درست کرده ایم می زنیم و به لکه می کشیم و با تکرار برای از بین بردن لکه فرش تلاش می کنیم.

لکه آدامس: ابتدا مقداری یخ را روی لکه قرار می دهیم لکه کاملا سخت می شود بعد به آرامی با پشت چاقو لکه را پاک می کنیم. برای از بین بردن لکه فرش در این زمینه کاملا احتیاط کنید تا به فرش آسیب نرسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.