فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

تمیز کردن فرش

برای تمیز کردن فرش جارو زدن فرش بهترین روش می باشد که بهتر است از جارو هایی با برس های دوار (دایره ای ) استفاده شود چون این جارو ها پرز های فرش را بهم ریخته و از نمدی شدن فرش جلو گیری می کنند. موقع استفاده از چنین جارو هایی ریشه های فرش به صورت متناوب به جریان در می آیند و ذرات و خاک فرش کاملا توسط جارو تمیز م یشوند.

بعد از جارو کردن فرش نوبت به تمیز کردن فرش از طریق تمیز کردن لکه فرش می رسد. برای تمیز کردن لکه های فرش یادآوری این نکته ضروری است که وقتی برای پاک کردن لکه از پاک کننده ها کمک می گیریم باید حتما از آب سرد استفاده کنیم چرا که آب گرم لکه را تثبیت می کند و لکه فرش دیر تر پاک می شود.

تمیز کردن لکه تنباکو و نیکوتین یکی از نادر لکه هایی هست که به راحتی پاک نمی شود و قلق مخصوص به خود دارد اما مژده ما به شما این است که قلق این لکه خیلی هم سخت نیست فقط کافیست مقداری گلیسیرین در دسترس داشته باشیم.

برای تمیز کردن فرش از لکه تنباکو یا نیکوتین مقداری گلیسیرین را روی لکه می ریزیم و با پارچه تمیز می کنیم. این کار را چتدین بار تکرار می کنیم معمولا باید لکه کاملا پاک شود اما اگر هنوز آثاری از لکه باقی ماند می توانیم از لکه پاک کن (محلول سرکه سفید و آب) استفاده کنیم و لکه را کاملا تمیز کنیم.

لکه شربت نیز اگر با شامپو فرش کاملا پاک نشد از محلول سرکه سفید و آب کمک می گیریم و فرشمان را کاملا تمیز می کنیم.

هدف شرکت ما از تولید فرش فقط صرفا فروش نیست بلکه رضایت مشتری از استفاده فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه ماست به همین منظور تلاش می کنیم با اطلاع رسانی در زمینه فرش و چگونگی استفاده صحیح از فرش آرمان رضایت شما را تا جایی که امکان داشته باشد جلب کنیم.

خشنودی ما رضایت شما از فرش آرمان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.