فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

پاک کردن لکه لاک از روی فرش

جلوی تلویزیون نشسته بودم فیلم اکشن زیبایی بود . داشتم هم فیلم نگاه می کردم و هم انگشتامو لاک می زدم جای حساس فیلم بود اصلا نفهمیدم چطوری لاک روی فرش ریخت. فکر کنم دستم خورد بهش. حالا چیکار کنم؟!!

باید بدانیم قبل از هرکاری برای پاک کردن لکه لاک از روی فرش کل عملیاتی که می خواهیم انجام دهیم روی قسمتی از فرش انجام دهیم که جلوی چشم نیست و اگر زیانی به فرش نرساند این کار را روی قسمت اصلی لکه فرش هم انجام دهیم.

پاک کردن لکه لاک از روی فرش

چند روش برای پاک کردن لکه لاک از روی فرش وجود دارد

اولین روش: لکه را با آب مرطوب می کنیم کمی اسپری مو روی لکه می ریزیم و با اسپری کردن مقدار خیلی کمی رابینگ الکل روی لکه و یک فرچه که به لکه روی فرش می کشیم می توانیم لکه را پاک کنیم. گاهی کمی آب سرد روی لکه می ریزیم. تکرار این کار لکه را تمیز می کند.

دومین روش: ابتدا لاک را از روی فرش برمی داریم به طوری که لکه بیش از اندازه روی فرش پخش نشود سپس از یک لاک پاک کن که فاقد استون است استفاده می کنیم مثل پد لاک پاک کن. پد لاک پاک کن را روی لکه می کشیم لکه لاک از روی فرش پاک می شود.

سومین روش:از مایع شیشه شوی استفاده می کنیم. اسفنج را به شیشه شوی آغشته می کنیم و روی لاک می کشیم. البته باید ابتدا تا جایی که امکان دارد لاک را از روی فرش پاک کنیم. پاک کردن لکه لاک از روی فرش با شیشه شوی کاملا انجام می شود.

چهارمین روش: بعد از برداشتن لاک از روی فرش از اسپری مو کمک می گیریم و روی لکه اسپری می کنیم تا کله حسابی آغشته به اسپری مو شود و بعد با مسواک به لکه می کشیم. تکرار این کار باعث پاک شدن لکه لاک از روی فرش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.