فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

شرکت فرش آرمان یکی از شرکت های فرش در آران و بیدگل می باشد که به تولید فرش آرمان می پردازد. این شرکت با هدف تولید برتر و کیفیت عالی کار خود را شروع کرده و در سطح گسترده ای سعی در رضایت مشتریان خویش دارد.

فرش آرمان از نوع تولیدات فرش 700 شانه با دستگاه شونهر آلمان HCP می باشد. فرش 700 شانه آرمان 8 رنگ با تراکم 2550 صد در صد اکرولیک و بسیار با کیفیت تولید می شود.

شرکت فرش آرمان کلکسیونی از فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و همیشه سعی بر این دارد تا با ارائه محصول با کیفیت و عالی مصرف کنندگان فرش آرمان را راضی و خشنود گرداند.

شرکت فرش آرمان نه تنها از طرح های زیبا و نقش و نگار های به روز در تولیدات خود استفاده می کند بلکه همیشه سعی بر این دارد تا آنچه مشتری و مصرف کننده نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد.

همان طور که گفتیم شرکت فرش ارمان یکی از شرکت های فعال در زمینه فرش در آران و بیدگل می باشد. آران و بیدگل و کاشان را به عنوان پایتخت فرش ایران می شناسند چرا که بیشترین تولیدات فرش ماشینی در این دو شهر صورت می گیرد.

در آران و بیدگل بیش از 300 شرکت در زمینه تولید و ریسندگی و آهار و تکمیل فرش ماشینی فعالیت دارند. دو شهرک صنعتی در آران و بیدگل وجود دارد که شرکت های فرش در این شهرک ها به تولید می پردازند و ما مفتخریم که در این زمینه مشغول فعالیت و تولید و ارائه محصولات خود به تمام نقاط کشور هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.