فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش گرد

همه میدانیم که همیشه از فرش ماشینی به عنوان نوعی وسیله مصرفی استفاده نمی شود. مانند استفاده از فرش گرد. این نوع فرش را معمولا در قسمت هایی استفاده می کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد.
از فرش گرد معمولا در وسط مکان های بزرگ استفاده می کنند یا روی فرش را مبل های زیبا میگذارند تا دکوراسیون زیبایی را بیافرینند. تولید فرش گرد اصلا برای تولید کننده ها به صرف نیست چرا که مساحت زیادی را در برمیگیرد اما تولید کننده برای جلب رضایت مشتری سعی در تولید این نوع فرش می کنند.
فرش گرد 700 شانه کیفیت فرش 12 متری 700 شانه و از نظر جنس و البته طرح و رنگ هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت این فرش و فرش 6 متری یا 9 متری و 12 متری در ابعاد آنها می باشد.
برای تولید فرش گرد از نقشه مخصوص خود آن استفاده می شود و طرحی را که در فرش ابعاد مستطیل شکل بافت می شود از قبل در نقشه طرح ریزی می شود که این کار توسط نقشه کشی های افراد متبحر انجام می شود و بعد از آن طرح را به دستگاه معرفی کرده و دستگاه شروع به بافت فرش می کند.
فرش گرد فرشی نیست که همه مردم از آن استفاده کنند و همان طور که گفتیم جزء لوازم مصرفی و لازمه نیست اما اگر در مکانی از آن استفاده شود بسیار زیبا و شکیل می باشد.

شرکت فرش آرمان با تولید این نوع فرش پیرو اهداف خود سعی در رضایت مشتری دارد و همیشه بر آن بوده تا رضایت و خشنودی مشتری را سرلوحه اهداف خود در تولید باشد قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.