فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

نقشه های جدید فرش

قشه های جدید فرشReviewed by Admin on Sep 28Rating:

برای طراحی نقشه های جدید فرش زحمات زیادی کشیده می شود که بیشتر این زحمات به عهده طراح نقشه های جدید فرش می باشد . معمولا شرکت های تولید کننده فرش زمانی که تصمیم می گیرند برای نقشه جدیدی برنامه ریزی کنند تعدادی از فرش ها که فروش بیشتری دارند و مشتریان نسبت به خرید آنها بیشتر اشتیاق نشان می دهند و در واقع مشتری پسند تر می باشند را مد نظر قرار می دهند و موضوع را با مسئولیت طراحی مورد بررسی قرار می دهند.

البته نقشه های جدید فرش یک روال خاصی را طی می کند و در مقاطع مختلف نقشه های مشابه زیادی پیشنهاد می شود. ولی بخش طراحی با توجه به تجارب خود و مشورت با بخش فروش انواع نقشه های پیشنهادی را مورد بررسی قرار می دهد و با توجه به نظرات خریداران فرش و استقبال آنها که این کار توسط بخش فروش انجام میشود به آنالیز نقشه های جدید فرش میپردازند و نقشه های جدید طراحی می شود.

مبحث طراحی فرش از جمله مبحث های جالب و شاید بتوان گفت بسیار سخت در زمینه تولید فرش ماشینی می باشد چرا که گاهی طرح هایی به بازار ارائه میشود و فرش هایی که مطابق با این نقش و طرح بافت می شود مورد استقبال خریداران قرار نمیگیرد و تمام مراحل طرح و نقشه کنار گذاشته می شود. حتی گاهی طرح جدید به بازار می آید و در ابتدا مورد استقبال کثیری از مشتریان قرار می گیرد اما دیری نمی گذرد که دیگر کسی مشتاق برای خرید این گونه طرح و نقش نیست و به ناچار طرح کنار گزارده می شود.

البته طرح و نقشه هایی هم وجود دارند که با گذشت سال های زیادی از تولید آنها باز همچنان مورد استقبال خریداران و هموطنان و مشتریان گرامی قرار می گیرد و شرکت های فرش همچنان به تولید این گونه طرح ها می پردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.