فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

تابلو فرش ماشینی


  

تابلو فرش ماشینی یکی از نوع بافت های زیبا و جذاب در عرصه فرش ماشینی به حساب می آید . در بافت تابلو فرش ماشینی از نقش و نگار و طرح های خاص و متنوع استفاده می شود.

هنر قالی بافی در اواخر حکومت تیموریان در نهایت کمال و اهمیت قرار می گیرد. از آن به بعد روند رشد در قالی بافی سیری صعودی داشته و نبوغ و نوآوری هایی ایجاد شده است تا اینکه هنر قالی بافی دستی با هنر قالی بافی ماشینی در کنار هم قرار گرفت.

در عصر ما فرش بافی یا قالی بافی تا درصد بالایی به صورت ماشینی صورت میگیرد و نبوغ و نوآوری که در فرش ماشینی ایجاد شده این امکان را به تولید کننده داده که تابلوی فرش به بازار عرضه کند.تابلو فرش ماشینی تابلو فرش ماشینی تابلو فرش ماشینی 3

نخ و نقشه تابلو های فرش  گونه های مختلفی دارد از جمله:

آیات قرآنی، اماکن مذهبی، آثار هنرمندان ایران و جهان، آثار باستانی، مناظر و طبیعت، گل ها و میوه ها، حیوانات و …

الیاف تابلو فرش ماشینی بسیار با کیفیت و خاص انتخاب می شود چرا که هنر بافت تابلو فرش ماشینی بسیار خاص تر و هنرمندانه تر نسبت به بافت فرش های ماشینی دیگر می باشد.

گاهی بافنده و طراح باید از نوع رنگ هایی برای بافت تابلو فرش استفاده کنند که حالت سه بعدی و برجستگی نقش در تابلو فرش ماشینی به زیبایی خود را به رخ بکشد.

به طور کلی هنر بافت تابلوی فرش  هنری منحصر به فرد و ارزنده است که به راحتی نظر هر بیننده را به این هنر جلب می کند. تابلوهای فرش یکی از محصولات بسیار با ارزش در گروه بافت فرش ماشینی می باشد.

برای خرید تابلو فرش ماشینی باید به نکاتی توجه کنیم: ابتدا اینکه تابلوی فرش را برای استفاده در چه مکانی لازم داریم. مطمعنا اگر شما تابلو فرش ماشینی را برای استفاده در پذیرایی میخواهید بهتر است از نقشه های آیات قرانی ، مناظر ، اماکن مذهبی ، اثار هنرمندان و آثار باستانی تهیه و خریداری کنید. اما اگر برای اتاق خواب خود لازم دارید میتوانید از تابلو فرش ماشینی گل استفاده کنید اگر برای اشپزخانه خرید میکنید می توانید از تابلوهای فرش ماشینی که طرح میوه ها را دارند خرید کنید و اگر برای اتاق خواب بچه ها می خواهید تابلوی فرش حیوانات انتخاب خوبی خواهد بود.

امیدواریم از پیشنهاد ما استقبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.