فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

فرش آرمان

فرش ماشینی کاشان

تابلوی فرش

هنر فرش و فرش بافی در دهه های گذشته با حجم گسترده تولید در ایران جنبه ای صنعتی پیدا نموده است. از جمله تولید تابلوی فرش در کشور.

  

هنر فرش و فرش بافی در دهه های گذشته با حجم گسترده تولید در ایران جنبه ای صنعتی پیدا نموده است. از جمله تولید تابلوی فرش در کشور.

ما ایرانیان در هنر و بافت فرش در جایگاه بسیار بالایی در جهان قرار داریم و البته جایگاه ویژه ای در تابلو فرش در جهان داریم. تابلوهای فرش دارای زیباترین و متنوع ترین نقوش می باشد که تولید کنندگان با سیستم ها و سازکار های خود هر گونه عکس و منظره و زیبایی را تبدیل به تابلو فرش می کنند. شرکت های تولید تابلوهای فرش با ارائه تابلوهای فرش به بازار توانستن به سلیقه ها و خواسته های متنوع جامعه جوابگوبوده و نیاز مردم را در زمینه تابلوی فرش اغنا کنند.

تابلوی فرش تابلوی فرش تابلوی فرش 4

هنر تابلو فرش و بافت آن از قدیم بوده دقیقا اززمانی که فرش دستباف وجود داشته بافت تابلوهای فرش هم انجام می شد. تا جایی که ما می توانیم تابلوهای فرش زیبایی را که از قدیم به دست هنرمندان بافنده تابلوی فرش انجام شده در موزه ها به تماشا بنشینیم. تابلو فرش در قدیم به صورت دستبافت انجام می شده اما در حال حاضر این هنر در خیلی جاها با تکنولوژی آمیخته شده تا جاییکه شرکت های تولید کننده تابلوی فرش توانستند با نوآوری و خلاقیت تابلو های فرش زیبایی به بازار عرضه کنند به صورتی که مشتریان گرامی بتوانند به سلیقه و نیاز خود تابلو فرش مناسب خود را تهیه و خریداری کنند و خانه و کاشانه خود را با این تابلوهای فرش لوکس و زیبا به بهترین نحو تزئین نمایند.

تابلوهای فرش در اندازه های متفاوتی بافت می شوند و مشتریان به نوع خواست و استفاده خود می توانند از تابلوهای فرش تهیه و خریداری کنند.اندازه های تابلوهای فرش را می توان بدین صورت نام برد:

تابلوی فرش 35×50 و تابلوی فرش 50×60 و تابلوی فرش 70×100 و تابلوی فرش 80×120 و تابلوی فرش 100×150 و تابلوی فرش 200×300

افتخار ما در تولید تابلوی فرش این است که می توانیم مشتری گرامی خود را راضی و خشنود سازیم و هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده را در تولید و توزیع تابلوی فرش از طرف شما عزیزان را می پذیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.